Dodge írta:
Még a gyári hajtáslánc van benne, úgyhogy minden elismerésem a tervezőjének.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
kb. 40 percet játszottam és "csak" 7.5 dl üzi ment el. Az egyikben még maradt is egy kis üzi. Na, nem szaporítom tovább a szót mert még órákat tudék írni annyira félelmetesen jó érzés vezetni egy ilyen gépet.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Igen az ára mellett ezt akartam kérdezni, hogy egy nap hány kihajtást fog széttörni, meg hány difit fog megenni a "Monszta"
Szép a gép, gratulálok hozzá...
(azért bújkál bennem a kisördög
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
, nem állom meg a kérdést, mennyibe fáj eddig?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
)
A másik kérdésem, hogy akkor ebbe két szervó kell csak a gáz-fék-hez + 1 a kanyarodáshoz? Hogy van megoldva hogy a két gázt egyszerre húzza és ugyanannyira?
Tudom amatőr kérdések.., de amatőr vagyok
Én most építem az SS-em, és sok dologban csak most kezdek megvilágosodni.
Hát most még a gyári hajtáslánc van benne (mint már írtam). De majd úgyis meg kell erősítenem. Hát eddig a járgány 400.000Ft-ba van. De még jön bele egy acélspúr meg hátra egy alubolygóműház. És ezzel lesz majd "tökéletes".
1 szervó vezéli a gázt és a féket is. Csak a míg a normál autókon 1 gázkar van itt kettő. A kormányszervó meg egy elég gyenge 13 kg-os. Tervezek egy 25 vagy 30kg-os szervót.