Sziasztok!
Eddig nem vettem észre ezt a topikot és benne a régi témát… ezért volt a nagy csend.
Most azonban reagálnék a hozzám intézett megszólalásokhoz.
Thief 1!
„Nekem ellentmondásos amit írsz, nagy erős motort szeretnél, és könnyített autót.” ?????
Nem erről folyt a beszélgetés. A versenyszabályzatot jelentem elolvastam már akkor is mielőtt szóba került volna a téma. De elolvasom a hozzászólásokat a topikokban is pontosan!! Ugyan is itt éppen a vagy ez, vagy az volt a beszélgetés középpontjában. Thát hogy ne legyen további minimumsúly korlátozás +ba ha egyben marad a monster kategória az értékelésnél. Nem ismétlem magam, el kell olvasni. De ami a legfontosabb eszembe sem jutott, hogy miattam megváltozna a versenyszabályzat. Csak beszélgetünk. Sajnos nem azonos stílusban.
Dobby!
Ha jól tudom kint .21-ig és től vannak szétosztva a kategóriák, még ha egy futamban is indulnak. Az értékelésben külön veszik őket gondolom nem véletlenül. Pont erről folyt a duma, hogy talán, ezt érdemes lenne átvenni. Ezen felül lehetne egy abszolút bajnok is.
Amúgy a felvetésem ez volt és nem több:
„Egyébként a maximálisan kiegyenlített erőviszonyokhoz a motor méretek alapján is elférne két kategória monster-en belül. Főleg a súly határok átalakítása után.”
Ha a súlyhatár nálunk marad a régi akkor ez a része tárgytalan a mondatnak. (most legalább is még 2740g min. van a neten) Emellett változatlanul azt gondolom, hogy egy .15-ös moci nem versenyképes egy .28-as blokkal. Szerintem sok embernek megjönne a kedve a versenyzéshez, ha a gyári nem big block -os gépével is esélye lenne a kategórián belül egy neki megfelelő ccm-es értékelésben.
-----------------------------------
Ha jól emlékszem utánad a második voltam aki regisztrált. Várom már a verseny hangulatot! Biztos lemostok, de azért odateszem magam amennyire csak tudom.
és, hogy még nehezebb legyen a dolgom, azért veszek egy nagyobb mocit. (Főleg, hogy végignéztem milyen motorokkal indultok) Bevállalom a kockázatot.
Üdv. mindenkinek!