Hali emberek!
A téma számomra igen érdekes mármint abból a szempontból,hogy a nagy gyárak miért nem gondoltak ilyen problémákra.
10 perc élvezkedést(játszást)1 óra takarítás követ és 1000% hogy előbb-utóbb MINDENKINEK meg kell csinálni!!!!!
Nekem is ez volt a problémám az MT2-vel amig rá nem találtam a Profi minőségű termékeket gyártó TSAIS (
WWW.TSAIS.COM)cégre.
Náluk elég sok off-road gépre lehet oldalsó,hátsó kivezetésű TUNING polírozott alu kipufogókat venni.
Én is ezt vettem a MT-re
http://www.tsais.com/products/exhaust/t ... 9/RR03.jpg
És azóta (mint tudjuk a 15-ös moci elég karburálhatatlan,megy aztán meg nem indul,aztán megint)pöcre indul,sokkal nyomatékosabb lett(simán kikapar menet közben,ha ráhúzok kicsit pedig teljesen alap gép)a hangja pedig brutál és NEM UTOLSÓ sorban nem cseszi össze az egész kocsit(totál olaj mentes:)
És veszett jól néz ki,ahogy kilátszik hátul a kasztni alól a csövecske.
Most sikerült végre Savage-t venni SS 4.6-t alu kipufogóval és szépen rendbe raktam.Azonnal intéztem hozzá egy ilyet:
http://tsais.com/products/exhaust/tuned ... /c5h01.jpg
d
e,addig míg meg nem jön én is tettem rá sima csövet a kipura.
OLYAN HANGJA VAN,eszméletlen nem tudom a motortól(4.6)az alu kiputól, vagy a csőtől,de hihetetlen számomra.De,végülis megy nincs vele semmi.
De,már NAGYON várom szerintem ez is ad a nyomatéknak kicsit.
A másik király cucc meg ez:
http://www.tsais.com/products/TBonz/index.html#SAVAGE
Mondjuk most is erősitett dogok vannak benne de ez elég komolynak tűnik.
Csak ennyit akartam a kipufogó hátravezetése cimű témában hozzászólni.
Nekem ez vált be és oldotta meg a problémát teljesen,fabrikálás mentesen.
Az oldalon vannak videók is nem mindenhez,keresni kell:))))))))