Hello mindenkinek! Sajnos ez a hétvége sem volt makulátlan autózás szempontjából
Legutóbb attól tartottam, hogy megfőztem a motoromat, és a hétvégén igyekeztem utánajárni.Péntek este beleraktam a 16%-os carson üzit, de ezzel egyszerűen el sem tudtam indÍtani.Másnap fullra töltött izzitóval végre sikerült.Kimentem egy parkolóba állitgatni és egész jól sikerült, de délidőben, főleg kasztnival eléggé melegedett.Gyakran le is állt, de hamar újra lehetett indÍtani.Ez számomra pozitIvan hatott, volt benne valamennyi kmpresszió.Aztán eleredt az eső és hazamentem. Ma(vasárnap) ismét kint voltam, de az alapjáratot sehogyansem tudtam rendesen belőni,sokszor leállt, a végén dadogott is, úgyhogy lehet, hogy mégis károsodott a moci
.Gyertyát is cseréltem, szűrőt is, mindent, de hiába.A helyzet nem változott.A friss gyertyával már be sem tudtam indÍtani, mert szerencsétlenségemre a nagy ráncigálásba kiakadt(?) a pullstarter rugója, úgyhogy ez megadta a kegyelemdöfést.Próbáltam otthon szétszedni, de nemigen értek hozzá, nem is sikerült levenni a hátlapot, a csavarokat nehezen végre kiszedtem, de a berántó részt nem lehet igysem levenni.A zsinór nem szakadt el, csak a visszahuzó rugó nem mük.Igy már elég szÍvás a berántó iszonyatsok kinlódás. Eleinte nem volt semmi gondom, a motor pöccre indult, de ha gáz van, akkor véresre rángatom a kezem!Sajnálom, mert az elején (kb első 10 tank)nagy élmény volt az autózás, volt bennem kitartás is, azonban mostanában csak kitartóan, de KINLÓDOM vele.Vélhetően a motor problémája miatt van a többi gubanc is. Valszeg felviszem Pestre a gépet, és ott kérek segitséget.Lehet, hogy mocit is cserélek, vmi tutibbra,ráadásul sztem már csak startpados jöhet szóba.Hát, ez sem lesz egy ócsó mulaccság!Tanácsokat továbbra is szivesen fogadok, kellemes maradék 7végét minden modellezőtársnak![/i]