Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.23 08:13:25

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 42 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hot Bodies D8
HozzászólásElküldve: 2008.09.30 08:30:16 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Sziasztok!

az IFMAR 2008-as Világbajnok autó megérdemel egy topikot. Az első 10 helyezettből 4 darab volt a Hot Bodies új buggy-ja, a D8, ami azt gondolom, több, mint meglepő és egyben ijesztő is lehet a többi gyártó számára.

Az Atsushi Hara által vezetett győztes autó a következő cuccal volt felszerelve érdekesség gyanánt:

Hot Bodies D8

Motor: O.S. Speed
Rezó: O.S. 2060
Gyertya: O.S. P3
Üzemanyag: Cosmo 30%
Gumik: Pro-Line Revolver M3
Kerekek: Pro-Line
Tömések: Pro-Line
Rádió: Futaba 4PK
Szervók: Futaba
Spur: 48-fogas
Kuplungharang : 16-fogos
Használt diff. olajok: (E/K/H) 3,000/4,000/1,000

http://www.hbeurope.com/news/en/2008092201.html

Hamarosan jobban is be tudom majd mutatni Nektek ezt az autót, mivel a hazai forgalmazóhoz megérkezett az első kanyar cucc.

üdv,
cs.,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hot Bodies D8
HozzászólásElküldve: 2008.10.04 09:22:02 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Hamarosan bővebben, addig is:

Kép

:lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hot Bodies D8
HozzászólásElküldve: 2008.10.04 18:19:24 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Hi!

Ígéretesnek néz ki a cucc, meg az ára is.

Pár kérdés:
- A középső diffi felülről cserélhető? (Tehát nem kell alulról az
egész egységet leszedni?)
- Az első hátsó diffi csak a teljes diffiház alulról történő
leszerelésével és széthúzásával cserélhető, vagy ki lehet
bontani úgy is, hogy csak a diffi ház felét leszerelem, és kibuktatom
magát a diffit.
- Egy komplett súly adatot majd dobnál?

Köszi,

Áron

Csacsi írta:
Hamarosan bővebben, addig is:

Kép

:lol:

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.04 19:53:52 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Hát...az árról én nem nyilatkoznék pozitívan.

Körbenézvén a nagyvilágban azt tapasztalni hogy a D8 ára jóval alatta van
a többi gyártó csúcskategóriás buggyjainak.
Ezek álltalában 480-650$ körül mozognak.
A D8-ért meg képesek elkérni álltalában 380$-t is.
A legolcsóbbakat nézve is ez kb 70-75%-a az átlagos áraknak.
Most ha megnézem a magyarországi átlagos buggy árakat csak úgy találomra:
CEN Matrix 99.990
LRP S8BX 99.990
HN X1CR Pro 114.900
Asso RC8 FT 96.900
Hobao Hyper 8 89.900

Direkt a hobaot hagytam utóljára. Ennek már a 8,5 verziója is lassan kifutó
modell, azt lehet 400-420$ körül megvenni és jön hamarosan a HYPER 9.
A D8 még ezektől is olcsóbb, ehhez képest szépen beárazták 107.000Ft-ra.

Vagy ez a szép ár most a VB címnek szól? Szomorú.
De végül is legyen ez a forgalmazó baja.

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.04 19:57:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2008.06.03 15:48:27
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: otthon, itt-ott
én iknább örülnék neki, amugy most nekem is egy hb automv an, de még a régi fajta :)
azse rossz...

_________________
xray t1 fk ^^


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.04 20:02:01 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Csak hogy nehogy bárki is megszóljon érte, azon márkákat soroltam az előbb
fel, amik nagyobb nemzetközi versenyeken is jól szerepeltek már az elmult 1-2 évben. Ezért maradt ki a Nanda, Hobbytech, Caster Racing, stb.

A Mugen, Kyosho is kimaradt, mert ezek idehaza és külhonban is a magasabb
árkategóriát képviselik amihez szintén nem akartam hasonlítani.

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 06:01:30 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
hát, a VB címet meg kell fizetni... Kyosho autoi sem olcsok , de nem veletlenul. Xray? Az se olcso. Ettol fuggetlenul, valoszinuleg lesz neki akcios ara is, mint ahogy az altalad felsoroltak kozott is akcios arak is vannak. Amugy egyetertek, en is kiszoroztam USD-bol forintra. ...

A forgalmazonak? :) Kint nem lehet hozzajutni elegendo tempoban, a legnagyobb aruhazak keszletei is allandoan korlatozott elerhetosegben vannak szinte... Ennyit jelent egy VB cím.

s meg valami: most, hogy osszeraktam. Ez nem is a jol megszokott HB design es minoseg (amivel mellesleg nekem nem volt bajom). Ez egy jol atgondolt, szep, es ezek szerint igen jo auto.

Aron! Most futok, de este megvalaszollak .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 06:59:52 
Offline
Egyhelyben pöfögõ
Avatar

Csatlakozott: 2005.12.06 13:13:57
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Győr
Gyurici,

Az a 10-15E Ft a lényeg? Mennyi pénzt hagysz ott egy versenyen? Gumi, üzemanyag, stb..
Mindenki az autó árán lovagol, de senki nem veszi figyelembe, mennyibe kerül a fenntartása. Mennyibe kerül hozzá az alkatrész.
Én annak idején csináltam egy táblázatot különböző gyártók autó és alkatrész árairól. Az alapján döntöttem. Másfélszer annyiba került az autó, de az a 2 kiautózott év alatt erősen visszajött.

Üdv.

Pálla Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 10:45:36 
Offline
RCOR Star
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.01 14:46:32
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Budapest
palla írta:
Mennyibe kerül hozzá az alkatrész.


OFF

Meg hogy van e. (alkatrész)

Én pont ezen autó forgalmazójával sokat szívtam, nevetséges amit csinálnak. (nem az alkalmazottakra gondolok, velük semmi bajom, a cégpolitika vicces)

Többek között ezért nem vettem HotBodies vagy LRP buggy-t.
(nem szeretnék külföldről rendelni alkatrészt mielőtt valaki tanácsolná, szeretek polcról vásárolni)

ON

Engem a szervó melletti második doboz érdekelne, első ránézésre azt hittem két rádiódoboz van benne..

Másik érdekes ezek a brutál gátlók ;)

Kell ilyen buggy-ra?
Idén kezdték el ezt az agyon lengéscsillapítózást, 2007-ben ezek a dög telók még csak a truggykra kellettek.

Csacsi mivan a Caster autókkal, úgy láttam (a nevezési listán) hogy már sem Te, sem Gyuri nem azzal abszolváljátok a versenyeket. Nem jött be?

_________________
Mugen MBX 6 ECO
Nanda e-NRB-3
Losi Micro Rally
Sanwa radio systems


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 11:13:54 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Üdvözletem.

Amennyiben jól tudom, a hosszú futamban, az olaj a vékonyabb 14mm-es gátlóban könnyen felmelegszik, és így a döntő végére az autó mozgása ellágyul.
Míg a 16mm-es teleszkópokban az olaj megörzi eredeti hőmérsékletét, de legalább annak közelében marad, és így végig ugyanolyan csillapításra számíthatsz.

Illetve a mai telók, szerintem sokkal szebben mozognak, mint amelyek a régebbi konstrukciókban találhatók.

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 14:43:33 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
maradjunk a D8-nal! Az autot nem erinto kerdesekrol pedig PÜ. vagy akarmi.

a D8 remek autó lett!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 16:29:10 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Üdv!

Az autó tényleg jónak tűnik, vannak benne újjítások itt-ott az eddig megszokottakhoz képest.
De lássuk be hogy tutira nem ez volt az a tény amitől a Hara gyerek VB címet szerzett.
Alig pár másodperc volt a külömbség Mike Truhe és Hara között, tehát egy icipici hiba is az első helybe került volna.
És azt mindannyian tudjuk a hazai mezőnyből is hogy a mai top gyártók
közzül bárkinek az autója lehet bajnok ha olyan pilóta vezeti és éppen ott, éppen akkor, segíti egy kis szerencse is az illetőt, és minden összejön.

Pálla Csaba! Igazad van, ezzel tisztában vagyok én is jópár éve, éppen ezért azt a 15e-ret szívesen elkölteném 1 garnitúra gumira és egy kanna üzemanyagra inkább. De nincs is ezzel semmi gond, annyi amennyi az ár, akinek tetszik, vagy márkahű ember az megveszi. Csak nem értem ezt a nagy külömbséget a külföldi árakhoz képest. Gyanítom hogy éppen ezért nem lesz hiánycikk nálunk, mint ahogy sok helyen már az.

reechee! Az első doboz az akksinak a hátsó a vevőnek van fentartva.
De ha úgy tetszik szerintem fordítva is beteheted.
A VB képei között is találtam olyan Asso RC8-at amelyiknél a vevőakku a gázszervó mellé volt az oldalvédő műanyagra felaplikálva.
Lehet hogy az optimálisabb súlyelosztás miatt!?!?!?

Csacsi! Az érdekelne engem kíváncsiságból hogy vannak-e olyan alkatrészei ami a régebbi Lighning szériában is ugyanez volt.
Bár nem tudom azt mennyire ismerted, cikkszám szerint tutira nem fogod tudni, de hátha ismerős volt valami az összerakás közben.

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 18:57:02 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Áron!

Most ismét a kezembe vettem a vasat. Igen, és ha nem vagyok teljesen ütődött akkor mindhárom kérdésedre igen a válasz.

Méghozzá így: középső felfele 4 csavarral kiszedhető, elmés megoldással.
Eleje, hátulja pedig kibuktatható ne kell atoma szedni.

Gyurici! Nekem volt RTR Lightning,2, PRO, aztán truggy, és most is van HBm .

De! nem vagyok benn biztos, hogy akár csak egy ismerős alkatrészt is láttam. Ismerőst igen, de nem vagyok benne biztos, hogy csereszabatosak. Ezt kérdezzük meg Antitól (M&H) (a diffik pl. nagyon hasonlítanak a truggy diffikre, itt is ferde fogazás van.)

Gyurici! OFF: ha egyébként tök új megoldásokat keresel, nézzél rá az LRP buggy-ra. Ott aztán van furcsaság bőven!

On


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 19:11:03 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Köszönöm!

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 19:11:33 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
az első diffinél az ütközőt ugye le kell venni, ehhez alulról az első kettő csavart ki kell tekerni. ennyit pontosítanék.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 20:03:01 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2006.04.05 13:45:02
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Győr
gyurici írta:
Üdv!

Az autó tényleg jónak tűnik, vannak benne újjítások itt-ott az eddig megszokottakhoz képest.
De lássuk be hogy tutira nem ez volt az a tény amitől a Hara gyerek VB címet szerzett. Alig pár másodperc volt a külömbség Mike Truhe és Hara között, tehát egy icipici hiba is az első helybe került volna.
És azt mindannyian tudjuk a hazai mezőnyből is hogy a mai top gyártók
közzül bárkinek az autója lehet bajnok ha olyan pilóta vezeti és éppen ott, éppen akkor, segíti egy kis szerencse is az illetőt, és minden összejön.

Gyurici


Az autó nem is azért lett világsiker, mert megnyerte a vb-t, hanem mert 4 versenyző is be tudott jutni vele a vb. döntőjébe.
Ez talán nem szerencse.
Vagy ennyi mázlista pilotája van a HB-nak? :lol: :idea:

Üdv:Svajda Attila

_________________
MUGEN MBX-5T, NINJA, GRP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.05 20:21:30 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Vagy éppen 4 nagyon jó pilótája van a HB-nek. Akik mögött egy profi csapat állt 1 héten keresztül.
Ami már egy fél siker. Persze minden gyári pilóta mögött ott volt a profi csapat, de ez most a HB-nak jött össze a legjobban és kész.
Mondhatnánk azt is hogy az OS motor a legjobb, mert abból is 4 volt a döntőben.
2 HB-ben, 1 Odonell-ben és 1 Jammin HN autóban.

De mint tudjuk, olyan hogy legjobb nincs, csak nagyon jók vannak.

Nade térjünk vissza a D8-hoz, Csacsi, hajtani is fogod, vagy csak teszt és összeszerelés?

Gyurici

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 08:03:11 
Offline
karbantartós
Avatar

Csatlakozott: 2004.01.21 12:08:13
Hozzászólások: 4361
Szia!

Sajna menni nem fogok tudni vele, csak összepakoltam, megnéztem alaposan.

(Ha nem nyertem volna LRP buggy-t, ezzel próbálkoznék jövőre.)

Készül belőle egyszer csak egy cikk, hamarosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 09:19:40 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
gyurici írta:
Üdv!

Az autó tényleg jónak tűnik, vannak benne újjítások itt-ott az eddig megszokottakhoz képest.
De lássuk be hogy tutira nem ez volt az a tény amitől a Hara gyerek VB címet szerzett.
Alig pár másodperc volt a külömbség Mike Truhe és Hara között, tehát egy icipici hiba is az első helybe került volna.
És azt mindannyian tudjuk a hazai mezőnyből is hogy a mai top gyártók
közzül bárkinek az autója lehet bajnok ha olyan pilóta vezeti és éppen ott, éppen akkor, segíti egy kis szerencse is az illetőt, és minden összejön.


Gyurici


gyurici írta:
Vagy éppen 4 nagyon jó pilótája van a HB-nek. Akik mögött egy profi csapat állt 1 héten keresztül.
Ami már egy fél siker. Persze minden gyári pilóta mögött ott volt a profi csapat, de ez most a HB-nak jött össze a legjobban és kész.
Mondhatnánk azt is hogy az OS motor a legjobb, mert abból is 4 volt a döntőben.
2 HB-ben, 1 Odonell-ben és 1 Jammin HN autóban.

De mint tudjuk, olyan hogy legjobb nincs, csak nagyon jók vannak.


Gyurici


Gyurici, igazad van csak a véletlenen múlt. :lol:
Legközelebb elindulok én is, hátha úgy alakul, ahogy szeretném, és egyszer én is szerencsés leszek. ;)

De az is lehet, hogy előbb utóbb sorsolni fogják a VB címet, úgy sem a felkészülés a tehetség és a technika számít. Akkor minek azt a sok üzemanyagot, gumit és egyéb javakat elpocsékolni. :!:

Szerintem kár azon rúgózni, hogy miként sikerült a HB-nek, összehozták és kész, ezt kell elfogadni és nem találgatni, hogy mi lett volna ha…...


Az meg nem a topic témája, hogy melyik kereskedő mennyiért árulja a portékát.
Több mint húsz éve kereskedem, minden termék pont annyit ér amennyiért el lehet adni.
Sem többet sem kevesebbet.



F_Gyuri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.10.06 16:34:47 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2004.02.12 11:39:56
Hozzászólások: 493
Tartózkodási hely: Szamosszeg
Gratulálok!
eljen: eljen: eljen:

Így kell félreértelmezni a mondanivalómat, vagy belemagyarázni olyat amit nem is mondtam.

Ennyi erővel én is mondhatnám hogy nyugodtan indulj el egy D8-al jövőre,
aztán meglátjuk mi lesz az eredménye. Gyanítom hogy nem az autón fog múlni. Mint ahogy nem múlna akkor sem ha Mugennel, Xray-el, Kyoshoval, stb mennél. Azért van 1-2 típus amit nem javasolnék. :lol:

Összehozták, így vagy úgy, tényleg mindegy, nem is irigyli ezt senki sem a HB-tól
sem Atsushi Hara-tól sem a többi 3 döntőbe jutott HB pilótától, sem a többi
8 döntőbe jutott versenyzőtől.
Egy 215 fős mezőnyben, ahol mondhatjuk hogy a világ legjobbjai vannak ott, bármi megtörténhet. Technikai sportág, bármi megtörténhet.
Ehhez kell szerencse is. Jó napjának kell lenni a pilótának is. stb, stb, nem
sorolom tovább, szerintem érthető.
Egy biztos, nagyon nagy siker gyártónak, pilótának egyaránt, és persze jó reklám is.

Csak egyetlen példa. Aprilia-Bokor kupa. Jörn Neumann leiskolázta a mezőnyt a döntőben, valamit nagyon eltalálhatott a beállításokban, vagy
a gumival, fantasztikusan vezettett, szerencséje volt a lekörözésnél.
A második helyezett Martin Bayer 2 kört kapott tőle ha jól emlékszem.
Martinnak nem jött össze olyan jól, pedig ment Ő is ahogy tudott.
A VB-n Martin Bayer 19. lett, Jörn Neumann "csak" 46.
Kinek nem volt szerencséje vagy kinek volt nem tudni, egyiknek jobban
mert mint a másiknak és kész. Mindketten kiváló pilóták,nem tudnám egyikre sem azt mondani hogy jobb mint a másik. A technikájuk is más, kié is a jobb? Ezt sem lehet eldönteni.

Az meg hogy a termék árát is megvitatjuk teljesen a témához tartozik.
És amúgy is szólásszabadság van, leírtam a véleményem mint bárki más leírja más topikokba is.
Ezzel nem sértettem meg senkit, nem anyáztam, csak véleményt nyílvánítottam.

_________________
Gyurici


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 42 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség