Gratulálok!
Így kell félreértelmezni a mondanivalómat, vagy belemagyarázni olyat amit nem is mondtam.
Ennyi erővel én is mondhatnám hogy nyugodtan indulj el egy D8-al jövőre,
aztán meglátjuk mi lesz az eredménye. Gyanítom hogy nem az autón fog múlni. Mint ahogy nem múlna akkor sem ha Mugennel, Xray-el, Kyoshoval, stb mennél. Azért van 1-2 típus amit nem javasolnék.
Összehozták, így vagy úgy, tényleg mindegy, nem is irigyli ezt senki sem a HB-tól
sem Atsushi Hara-tól sem a többi 3 döntőbe jutott HB pilótától, sem a többi
8 döntőbe jutott versenyzőtől.
Egy 215 fős mezőnyben, ahol mondhatjuk hogy a világ legjobbjai vannak ott, bármi megtörténhet. Technikai sportág, bármi megtörténhet.
Ehhez kell szerencse is. Jó napjának kell lenni a pilótának is. stb, stb, nem
sorolom tovább, szerintem érthető.
Egy biztos, nagyon nagy siker gyártónak, pilótának egyaránt, és persze jó reklám is.
Csak egyetlen példa. Aprilia-Bokor kupa. Jörn Neumann leiskolázta a mezőnyt a döntőben, valamit nagyon eltalálhatott a beállításokban, vagy
a gumival, fantasztikusan vezettett, szerencséje volt a lekörözésnél.
A második helyezett Martin Bayer 2 kört kapott tőle ha jól emlékszem.
Martinnak nem jött össze olyan jól, pedig ment Ő is ahogy tudott.
A VB-n Martin Bayer 19. lett, Jörn Neumann "csak" 46.
Kinek nem volt szerencséje vagy kinek volt nem tudni, egyiknek jobban
mert mint a másiknak és kész. Mindketten kiváló pilóták,nem tudnám egyikre sem azt mondani hogy jobb mint a másik. A technikájuk is más, kié is a jobb? Ezt sem lehet eldönteni.
Az meg hogy a termék árát is megvitatjuk teljesen a témához tartozik.
És amúgy is szólásszabadság van, leírtam a véleményem mint bárki más leírja más topikokba is.
Ezzel nem sértettem meg senkit, nem anyáztam, csak véleményt nyílvánítottam.