Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.04.24 21:25:53

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HoBao Hyper St Truggy
HozzászólásElküldve: 2007.08.13 19:59:09 
Offline
RC mániákus

Csatlakozott: 2005.01.05 21:57:55
Hozzászólások: 523
Tartózkodási hely: Győr
A közelmúltban az Origó modell jóvoltából szerencsém volt kipróbálni a HoBao Hyper ST truggy modellautót. Az autóról szerzett benyomásaimat szeretném veletek megosztani.

Kép

Kép

Az autó futaba AM –es rádióval érkezik, az elektronika része egy 9 kilós fémfogaskerekes kormányszervó, és egy alap gáz fék szervó. A kormányszervó a kerekeket álló helyzetben is könnyedén koppanásig a forgatja.
Az autó szíve egy 3 lóerős 6 felömlős MAC *28-as motor mely az autó dinamikus mozgatásához akár verseny körülmények közt is elegendő.
A motor berántós de természetesen startpadról is egyszerűen indítható.
A HoBao gyár 15%-30% közti nitró tartalmú üzemanyagot ajánl a motor használatához így nyugodtan válogathatunk az itthon kapható 16-20-25%-os nitro tartalmú üzemanyagok közt.
A motor tartozéka egy ovál légszűrő mely okos megoldással a tankvédőhöz van rögzítve így lehetetlen elhagyni, és a motort tönkretenni por szívásával.
Másik előnye hogy formájánál fogva vékony, és alacsony helyen elfér , ez nagy előny lehet a buggyknál is a szűk hely miatt.
Az autó teljesen összeszerelve érkezik a bejáratás után, már kezdődhet is az autózás!
De nézzük miből, és milyen technikai megoldásokkal építették fel ezt a truggyt.
Az alváz 3mm vastag masszív darab. Érdekessége hogy megkapta a
2007-es EB győztes HoBao Hyper 8,5-ön
bemutatott teherviselő lemezt (5mm vastag) mely az alvázon köti össze az első, és a hátsó toronykitámasztót.

Kép

A középső differenciálmű 52 fogas acél spúrt kapott, és kereszt tengelyes belsőt.
A motor 14 fogas acél haranggal szerelt így az autó dinamikus, és a végsebessége is kiváló!
Az autóban található mindhárom differenciálmű kereszt tengelyes, nagyon tartós darab. Elől és hátul gyárilag difizsírral szerelt, mely hobby célra tökéletes, de verseny körülmények közt cserélni kell olajra. A középső differenciálmű, olajjal feltöltött de véleményem szerint keményebb olajat kíván.
Én most előre és középre 10 ezres olajt, hátra 2 ezrest ajánlok.
A középső differenciálművön található az első és hátsó tárcsafék, a rendszere a buggykban már bevált, ennek megfelelően jól is működik.
Az üzemanyagtank 150ml-es a kategória szabályaihoz illeszkedve.
Jó pont hogy a tank külső oldalán található két tartó mely az üzemanyagcső biztonságos elvezetéséről gondoskodik.
Nézzük a futóműveket.
Az első futómű masszív alsó lengőkarokat kapott, oldalanként 4 bekötési ponttal. A tornyon található 3 furattal 12 pozícióba állítható teleszkóp.
A jó kanyarodási képesség érdekében az első futómű alap felszereltségben 30 fokos csapszeghátradőlést kapott.

Kép

A csapszeghátradőlés a C-elem cseréjével 22-26-30 fok közt állítható.
Az első csapágyház alumíniumból készült.
Az első féltengelyek CVD rendszerűek, a hátsó és a középső hajtást kutyacsontok viszik át.
Előre 2,5mm-es stabilizátor került, és ez szépen fogja az autó elejét.
A külső difiház pormentesen záródik, így hosszú életűek lesznek a kúp, és tányérkerekek.
A difik gyárilag kívül belül, és belül hézagoltak, nem igényeltek után állítást.
Van aki a ferde fogazású tányér, és kúpkerékre esküszik, van az egyenesre, ebben az autóban a kettő ötvözése található.

Kép

A kormányműben az RTR autókhoz hasonlóan bronz perselyek vannak, ezeket érdemes kicserélni csapágyra.
A szervóvédő tökéletes, porosan, koszosan is az előre beállított értéken nyit, és nem hajlamos berágódásra!
Az RTR szervóval a előre beállított előfeszítés növelése nem ajánlott!
A kerékkihajtásokon a buggykban megszokott 17mm-es hatszögek találhatók.
A megfelelő szélesség eléréséhez fél offsetes felnit kapunk az autóhoz.
A hátsó futómű sem tartogat meglepetéseket, a jól kihézagolt diferenciálműt, és pormentes difiházat kapunk.
Annyit még megemlítenék hogy kellemes meglepetés volt a külső difiházaknál az átmenő csavarok használata, és az anyával történő rögzítése.
Így elkerülhető a műanyagból kiszakadó menet.
Hátul az autó 2,8 mm vastag stabilizátort kapott.
A teleszkópokkal sem spóroltak, az autón 3,5 mm vastag teleszkópszár, alumínium teleszkópház, és kupak található.

Kép

Természetesen minden teleszkópon porvédő van a kopás elkerülése érdekében.
Egy érdekesség hogy a teleszkópok alsó bekötési pontjainál egyik oldalt bal, a másik oldalt jobb mentes, csavart használtak. Ez jól meg is tréfált, a csavar első oldásakor.
A teleszkópokba a 600-as olaj vált be, vagy hígabb olajjal a két furatos dugattyú.
Az autón már RTR kivitelben is alumínium első és hátsó kitámasztót találunk.

Kép

Az anyagminőség nagyon meggyőző a kihajtásokon semmiféle kopás, kiverődés nem látszik.
Az autóhoz 6 küllős fél off-settes felni, és egy univerzális gumi tartozik. A gumi jó vegyes talajon játszani is, és pályán is meggurítható vele az autó.
A karosszériát festetten kapjuk, formája és mintázata miatt könnyű beleszeretni.

Buknak rá a pipik is :)

Kép

Hamarosan megjelenik az autó Pro kivitele is, sok alu, karbon kiegészítővel, és minden kihajtáson CVD-vel.

Kép

Kép


Mindkét autó jó választás lehet hobby, és versenycélú használatra is.

Jó autózást
Thief

Hazai forgalmazó: Origo Modell

_________________
TESCO


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.13 20:18:50 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.20 11:41:32
Hozzászólások: 741
Tartózkodási hely: Budapest IV.ker
Nagyon jó autó, nekem tetszik.
Majd pécsen meglátjuk mit produkál TBMC ellen. :lol:

TBMC

_________________
30/654-6166
tbmc1@t-online.hu
Mugen MBX5T:
Tuned by: GRP, Proline, Futaba, STS, RC BodyWorks
http://tbmc-design.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.14 11:11:37 
Offline
RCOR Star

Csatlakozott: 2004.01.23 18:14:14
Hozzászólások: 2631
Télleg jól néz ki

_________________
S13 380HP
D2racing
Ironclad
Initial Drifters


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.14 11:12:24 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Hi!

Az autót én is faggattam (RC-Gamesnek), nekem is nagyon tetszett, bár
truggy témában ultra zöld vagyok. :)

Mindenesetre reggeltől estig ment a helinapon, és mindenki vigyorogva
adta vissza... :) Nekem a mocija nagyon pozitív csalódás volt, nagyon
szépen húzta, és egész nap, egy motorleállás nélkül ment.



Kép



Itt kergettük meg helivel, de nyilván nem értük utol... :)



Kép



De végül leszorítottuk... :D:D:D



Kép

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.14 11:20:57 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.05 21:17:08
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Miskolc
TBMC írta:
Nagyon jó autó, nekem tetszik.
Majd pécsen meglátjuk mit produkál TBMC ellen. :lol:

TBMC


Hy.
Miből gondolod hogy Thief nem fog bejutni a döntőbe?? :lol:

Más.Igazán mutatós autó,de a tengelytávja mintha rövidebb lenne a szokásos truggy méretnél,vagy csak a képeken látszik úgy?
Üdv.

_________________
Szponzor Fater:))
RC Miskolc Offroad Team


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.14 12:05:35 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
husqvarna írta:
TBMC írta:
Nagyon jó autó, nekem tetszik.
Majd pécsen meglátjuk mit produkál TBMC ellen. :lol:

TBMC


Hy.
Miből gondolod hogy Thief nem fog bejutni a döntőbe?? :lol:

Más.Igazán mutatós autó,de a tengelytávja mintha rövidebb lenne a szokásos truggy méretnél,vagy csak a képeken látszik úgy?
Üdv.


Akkor nem csak nekem volt ilyen érzésem. :) Amikor a cikket írtam,
ez volt az első, amit megnéztem. Baromi kompaktnak tűnt az
autó...

A X1-CRT tengelytávjánál a Hyper négy millivel hosszabb, viszont
maga az autó rövidebb kb 15mm-el.

A Mugen tengelytávja egy pár milivel hosszabb, az X-Ray meg talán
megintcsak kettővel rövidebb.

Szóval, ha jól értem, a tengelytáv a szórásban van, maga
a verda lett nagyon kompakt (vagy legalábbis annak kinéző).

Áron


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.19 20:38:37 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Mai nap az Ürpill ringen volt egy találkozó, ahol énis megismerkedhettem a Hobao Hyper ST truggy-val.

Kép


A reggel motorjáratással kezdtük, ugyanis a vas új szívet kapott.
De szerencsére nem voltam egyedül mivel Thief barátom is most járatta be Mac 21-es motorját, mely később kiderült nagyon szépen muzsikál.

El kell mondanom már nagyon vártam hogy letehessem a szekeret és gurulhassak pár kört.
Elsőnek feltűnt hogy milyen kis íven lehet venni a kanyarokat, hála a 30 fokos csapszegdőlésnek, és a Hitec Hs-985MG szervónak meg erőlködés nélkül fordítja a kereket koppanástól koppanásig. Tökéletes volt a gyári Servo-saver beállítás, a kerekek szépen tartották mindenhol az ívet.

Sok problémám volt már az autók elugrásával illetve leérkezésével, itt egyik probléma sem állt fenn. Az elugrás után semmiféle korigációra nem volt szükség.

Ránézésre is jónak tűntek a gyári kerekek, de ez ma be is bizonyosodott.
Meglepően jól tapadt még rosszabb, csúszósabb talajon is. Úgy gondolom érdemes lesz kipróbálni több pályán is.

Az autó stabilitására sem lehet panaszom, mivel a mai nap folyamán mindössze egyszer sikerült felborulnom. A gyári kerekeknél nincs szükség de ha 0 off-setes kereket használunk mindenképp ajánlom szélesítő beszerzését, így nem veszti el autónk a gyári szélességét.
Én személy szerint GRP Cubic és Grip kerekeket részesítem előnyben, csak jót hallani róluk.

A gyári áttétellel nagyon megvoltam elégedve, látványosan gyorsult az autó de a végsebessége is kiváló volt.

Mellékelem nektek az autó mai beállításait, mely a rövid, sok kanyarral tarkított csúszós pályán jól bevált:

Kép




Természetesen ha bármi kérdéseket van nyugodtan tegyétek fel.

Üdvözlettel. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.22 22:02:18 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2004.02.25 13:47:41
Hozzászólások: 955
Tartózkodási hely: Bp- XIII.
de megszaporodtak a hájper-dájper ek /hyper-diaper/
:lol: :lol:
mennyivel másabb mint az 5T ? vezetésileg...

_________________
nyugdíjban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.04 21:46:03 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
A hétvégén megrendezésre került az MB 5-dik, Pécsi futama, ahol először próbálhattam ki a Hobao Hyper St-t verseny körülmények között is.

Péntek délután érkeztem meg a pályára hogy a szombati időmérők előtt, hogy beállíthassam a futóművet a pálya adottságaihoz. Az előzetesen megálmodott setup nem igényelt sok igazítást.
Kevés egyenes, sok kanyar és még több ugrató.

Mellékelem nektek a hétvégéi futómű beállításomat:

Kép




Az autó ezzel a beállításokkal gyönyörűen viselkedett mind a szombati nap elején mikor még a pálya egyenletes volt, de akkor is bevált mikor bizony a nyomvonalon már nagyobb hibák voltak fellelhetők.
Az első nap tesztelései alapján a GRP Cubic mintázatú kerekére esett a választásom. Kipróbáltam a gyári kerekeket melyek szintén bíztatóan viselkedtek, így a másik ST-vel induló srác a döntőben is ezzel a kerékkel futott.

Kép


Szombat reggel a Hyper-t már új Thunder Tiger startpadommal indítottam, mely nagyon elnyerte a tetszésemet mind optikailag, mind opcionálisan. Külön hely van benne kialakítva az izzítónak és az állító csavarhúzónak, megkímélve engem így azok elhagyásától.

Délelőtt indult az első időmérőm. A technika több mind kitűnően működött, így sikerült 10 percig egyenletes tempóban végig mennem, kevés hibával.

Kép


A nap folyamán többre nem is volt szükségem ugyanis ezzel az eredménnyel sikerült bejutnom egyenes ágon második helyre a döntőbe.
Az időmérők végeztével, még pár tank üzemanyag elégetésével teszteltem hogy a pálya változásai mennyire igényelték a beállítások újragondolását.

Vasárnap kicsit későn ébredtem így nem volt időm reggel edzeni. Ezen napon korábban indultak az időmérők de számítva arra hogy a pálya romlott az előzőnap óta, és jobb eredményt nem tudok elérni ezért inkább végignéztem az ellenfelek harmadik időmérőjét. A vasárnapi időmérőn a pálya már nem volt alkalmas a javításra így megmaradt a második rajtkocka

Mint mindenki más a 30 perc előtt én is átnéztem az St-t hogy van e bármely hiba. De ilyennel nem találkoztam. Egyedül egy kipufogó tömítést cseréltem ki, illetve egy gyertya cserét is beiktattam mivel ezzel a gyertyával járattam még be a motort és nem akartam kockáztatni..
Minden készen áll indulhat a döntő.

Délután fél ötkor kezdődött. Kicsit aggódtam mivel sokan arról számoltak be nekem hogy meglepően sokat romlott a pálya az előző nap óta, így nem tudtam mire számíthatok.
Az első kör után kellemesen csalódtam, az autó egyetlen bizonytalan mozdulatot sem tett, nem jelentettek gondot a nagyobb talaj hibák sem. A döntőnek minden pillanatát élveztem, az autó szépen vette az akadályokat így, a 30 perc végén elsőként futottam át a hurok felett.
A döntő nem csak számomra hanem Ladányi László barátom számára is csak jót hozott mivel a 4-dik helyen futott be az új RTR Hobao ST-vel. Nagyon szép eredmény így neki is az első truggy versenyén.

Bár már koszosan és nagyon fáradtan, de végtelenül boldogan örültem első truggy futam győzelmemnek.


Kép



Köszönet a támogatásért az Origó Modellnek, Thief barátomnak és csapattársamnak ki a kezdetektől tanácsokkal látott el, illetve a Revos kollégáknak.

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.08 21:13:48 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Sziasztok.

Ismét sok tapasztalattal gazdagodtam az elmúlt 2 hétben.
Megrendezésre került a Magyar Bajnokság 2007 - 6. forduló – Debrecen, illetve a mostani hétvégén részt vettem az „EXTREM RACING WEEKEND”-en mely két nehéz versenyből állt.

Magyar Bajnokság 2007 - 6. forduló – Debrecen

Szeptember 21-én pénteken érkeztünk a verseny helyszínére Debrecenbe, hogy szombati verseny nap előtt még edzhessünk egyet.
Rögtön feltűnt a pálya minősége – kidolgozottsága. A pályán látszik hogy szervezők nem kímélve pénzt és időt, kemény munkával hozták létre.

Kép

Debrecenbe a már Pécsi pályán jól bevált beállítással érkeztem meg.

Kép

Az első körök után rendkívül, kellemesen csalódtam. Mind a gyorsulás mind a végsebesség kielégítő volt ezzel bebizonyítva hogy a gyári áttétel mind hosszú, mind rövid pályán jól használható.

Szombat reggel már korán kimentünk a pályára.

Természetesen a futamok előtt még gurultam pár kört ezzel megbizonyosodva arról, hogy autó készen áll.

Kép

Az első időmérőn megpróbáltam a biztonságra menni, és több tapasztalatot szerezni a pálya nyomvonalával kapcsolatban verseny körülmények között.

A futómű jól viselkedett a pálya minden szakaszán így nem igényelt változtatást.

GRP Cubic kerekeket használtam melyekkel a csúszós talajon is jól irányítható maradt az autó, megakadályozván ezzel a kicsúszást és borulást.

Kép

A második időmérőre lecseréltem a kereket GRP Grip-re mivel elkezdték fellocsolni a pályát.
Nedves talajon a Cubic apró mintája csak hátrány lett volna.
De sajnos ezen a futamon nem tudtam jobb eredményt elérni mivel az 5-dik perc után egy szerencsétlen érkezéskor leugrott a rezóm, mely hiba miatt kénytelen voltam kijönni a boxba.

Kép

A rendezők reggelre egy új pályát varázsoltak nekünk.

Újabb versenyzők érkeztek. Beakartam kerülni az első 4-esbe ezért az utolsó, 3-dik időmérőt hibátlanul és gyors tempóban kellet végigcsinálnom.
Összeszedve magam, sikerült feljönnöm a harmadik helyre az összetettben.

Kép

A döntő előtt beiktattam egy gyertya cserét ne hogy emiatt kelljen kiállnom a döntőben.
Egyéb beavatkozásra nem volt szükség.

A döntő rajtja után sikerült feljönnöm, majd több percig harc folyt, hogy ki is maradjon elől. Ekkor sajnos egy kábelkötegelő miatt ismét problémám akadt a rezóval. Thiéf és mmm77 barátaim gyorsan orvosolták ugyan de ekkora már a többiek nagy előnyre tettek szert, így sietnem kellet.

Nagy csaták volt, komoly előzések. Nehézségekre árán de végül 2-dik ként haladtam át a hurok felett.

Kép

Nagyon jól éreztük magunkat a hétvégén.

Csapattársam, Thief második buggy versenyén az előkelő 4-dik helyen végzett buggyban. Remek, összeszedett autózást láthattunk tőle.

Hobao Racing Team:

Kép

Ugyan fáradtan, de büszkén:

Kép






„EXTREM RACING WEEKEND”:

Csehország - PRÁGA

Ez a hétvége 2 versenyből állt.
1-ső Prágában, 2-dik Debrecenben volt.

Péntek este 10-re érkeztünk meg 7 Monsterrel és 4 Truggy-val Prágába.

Útközben még bemelegítettem:

Kép

Egy kis rábeszélés után Márkus Attila, régi Monsteres kollégám is benevezett az új HOBAO ST-jével.

Este még ellenőrizvén az autót, futómű beállító padra raktam.
Minden stimmelt, az autó készen áll a versenyre.

Korán keltünk, és egy cseh versenyző kíséretével 6-kor indultunk a pályára.
Mikor megérkeztünk, még bizony sötét volt. De az tisztán látszott hogy bizony nem egy poros versenynek nézünk elébe. A pályán több pocsolya állt. A talaj még jócskán nedves volt az esőtől. Természetesen próbáltak forgáccsal javítani a helyzeten.

Reménykedtünk hogy kisüt a nap és így javulni fog valamicskét a helyzet, de ez sajnos nem történt meg.

Az időmérők 11-kor kezdődtek, ezekből 3 volt, egyenként 5 percesek.

3 Truggy-s barátommal csak a 2-dik időmérőn indultunk, még mindig reménykedve hogy száradni fog a pálya.
Az első körök után nagyon tetszett a nyomvonal. Sok volt a technikás rész, 3 ugrató, és egy hosszú egyenes.

Az autó nagyon szépen vette az akadályokat az első körökben, de ahogy haladtam előre egyre több sarat szedett fel. Így elvesztette dinamikáját, de a futómű így helyt állt és nagyobb sebességnél sem verte le az alját a szekér. Előnye is volt ennek a talajnak. Rendkívül szűken tudtuk venni a HOBAO-kal a kanyarokat.

A GRP Grip kerekét használtam. Ez sajnos, pont úgy mint többi aprómintás gumi a nagy sárban nem volt jó. Inkább a nagyobb mintás kerekek melyek nem szedték fel a sarat.

Kép

A döntő 20 perces volt.
A 4-dik helyről indultam. Mivel sikerült jól elkapnom a rajtot az első pár kör után már az első helyen haladtam. Összeszedett autózással, senkitől sem zavartatva a 20 perc végén az 1-ső helyen fejeztem be napot.
Nagyon örültem hogy Ati barátom így ráérzett az ST-re. Nem sokkal mögöttem, 1-ső truggy versenyén a harmadik helyen ért célba.


Kép

Győztes HOBAO ST-k:

Kép











RC RING KUPA I. forduló Debrecen

Bár nem rég érkeztünk meg Prágából, és mindössze 4 órát aludtunk, már megyünk is tovább Debrecenbe.
Thief, MMM77 és én 5:30-kor indultunk a Budaörsi Tescotol, időben hogy legyen még időnk átnézni az autókat.

Mikor megérkeztünk sokan rácsodálkoztak az autóinkra. Bizony ki se látszottak a sár alól.

Rögtön neki is álltam hogy letakarítsam, átnézzem és beállítsam az ST-t.
Nagyon boldogvoltam, az autóm minden hiba nélkül átvészelte az előző kemény versenyt.

A már felrakott futómű beállításon, csak hátul változtattam. A hátsó teleszkópokat, az alsó bekötési pontokon eggyel kijjebb raktam, és plusz 4mm hézagolást tettem a rugók alá.

Minden rendben volt, indulhat a verseny.

Visszaraktam a GRP Cubic kerekeket melyeket az előző Debreceni versenyen is használtam.
Az első 2 időmérők elején nem szerepeltem túl jól. Elég sokat hibáztam – borultam.

A harmadik időmérőben újra a Grip kerekekre volt szükség mivel elkezdték locsolni a pályát.
Összeszedett vezetéssel, sikerült elérnem az összetett 2-dik helyet.

A 3 kategória közül mi futottuk először a döntőt, még világos volt.

A 30 perc, rosszul kezdődött mivel a motorom a rajtnál befulladt ezért a boxból kellet indulnom. Az 5-dik perctől beálltam az 1-ső helyezett mögé és szépen előztük meg a mezőnyt. Azonban a 15 percnél, elhagytam a jobb első csapágyházat tartó, alsó csavart így kiugrott a dogbonom a helyéről. Mely orvoslása nagyon sok időveszteséggel járt. Így a 10 helyen fejeztem be a futamot.



Mindez ellenére nagyon szuper hétvége volt, nagy élveztük. Az autó vette az akadályokat, harcolt de sajnos a technika ördöge mindig ott van.



Remélem hasznos tanácsokkal, tapasztalatokkal tudtatok gazdagodni.
Nagyon elégedett vagyok a HOBAO ST RTR Truggy-val. 4 versenyen indultam, és 4-ből 3 szor kupát hoztam. Az RTR felírat ellenére az autó képes felvenni a versenyt a komolyabb gépekkel, amint azt az eredmények is mutatják.

Már évvégén itt lesz a PRO - „sok alu, karbon kiegészítővel, és minden kihajtáson CVD-vel.”

Kép

Kép


Természetesen bármi kérdésetek van, szívesen válaszolok.


Köszönöm támogatást a Monsteres csapatnak, Thief barátomnak, és FGyurinak a sok segítségért .

Origó Modell támogatásával,

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.09 12:16:51 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Szép, maratoni versenyzés volt, az eredményekhez gratulálok.

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.04 20:31:41 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Sziasztok.

Kimentünk tegnap kicsit autózgatni Ürpill-re.

A pálya szuper volt. Enyhén nedves, így jól tapadt.

Kép

Az autó nagyon jó volt, szépen vette az akadályokat, nagyon élveztem az autózást.

Az autóban találtunk egy gyengepontot. Sajnos egy kemény esésnél a jobb első csapágyházam eltört, így kiesett az alsó csavar. Hallotam hogy ez az alkatrész már másnak is gondot okozott.
Késöbbiekben ajánlom e alkatrész kicserélését a majd Pro-ban is megtalálható CNC-re.
Kép
Ezzel megszüntethető a probléma.

Készült pár kép:

Kép

Danoxx "császár" megmutatta hogyan is kell ezt csinálni:

Kép

Gábor Shumacher-t megszégyenítő íveken ródta a köröket:

Kép

Nap végén megmutattam hogy az ST még repülni is képes:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Szuper nap volt, nagyon köszönöm mindenkinek.

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.06 01:15:49 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.10 09:25:49
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Budapest-Buda
Sziasztok! Múlt hét Vasárnap nekem is sikerült legyalulni a verdát. Merevítők reccs!!! Már a pro-jét megrendeltem és remélem még ezen a héten meghozzák. Kép

_________________
ÜrPil Rc Offroad Team<--klikk ide!
________________________
Inferno mp7.5 sp3+egy kis okosítás
Hyper 8 ST
Cyclone WCE
EasyGlider
1/5 DTM 4*4 30ccm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.03 21:48:28 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Sziasztok.

Pár futómű beállítás:

http://www.cmldistribution.co.uk/team_s ... 0000001938

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.15 14:45:43 
Offline
Pullstarter szaggató

Csatlakozott: 2007.08.21 18:04:11
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Sárospatak
Sziasztok!
Ma én is boldog tulajdonosa lettem egy Hyper ST-nek. :-D (köszi Cosmo)
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/080115/DSC00900_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080115/DSC00901_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080115/DSC00905_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080115/DSC00906_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080115/DSC00908_ ... es.hu_.jpg

_________________
Modellezés forever!!!!!!
HoBao Hyper ST- by STS
2,4GHz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.10 23:14:01 
Offline
Nitrofügg&otilde;

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Sziasztok!

Az imént olvastam, hogy a 2008-as Quakenbruck-i (Németország) Indoor versenyen dupla HoBao siker született.

Buggy kategóriában a Markus Feldmann - Hobao Hyper 8.5, míg
Truggy kategóriában Christoffer Svensson - HoBao HyperST páros
győzedelmeskedett.

Svensson egyébként a buggy kategóriában is 3. lett 8.5-ösével.

Kép

Cső!

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.18 22:11:20 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.12.11 19:03:56
Hozzászólások: 117
A mai naptól én is tulaja vagyok egy ST-nek!!! :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.18 22:15:34 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Szia.

Használd egészséggel!!
Bármi kérdésed lenne írj bátran.

Üdv. Kapu

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.18 22:17:25 
Offline
Nitro pancsoló

Csatlakozott: 2006.12.11 19:03:56
Hozzászólások: 117
Kapuera írta:
Szia.

Használd egészséggel!!
Bármi kérdésed lenne írj bátran.

Üdv. Kapu



Igen, megrendeltem hozzá a buggy akku-vevőtokját, ez a részlet nem tetszik az autón, az nagy átalakítás beszerelni, úgy tudom nem 100%-osan kompatibilis.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.02.18 22:29:48 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Így van.
Sajnálatos módon nem egyeznek.
Újabb bekötési pontokat kell fúrni az alválzon hozzá.
Nekem ugyan megvan csinálva, de szerintem tökéletesen alkalmas a célra a gyári is. Az akkumulátort és a vevőt semmivel nem védi jobban. ( a kosztól legalább is nem).

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 168 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség