Bemutatkozás | Hírek | Tagság | Taglista | Alapszabályzat | Versenyszabályzat | RCOR Ring Apaj | Támogatóink
MyModell | Cikkek | Leírások | Fotók | Videók | Versenyek | Rendezvények | Média ajánlat | Kapcsolat
           
Pontos idő: 2024.05.18 13:41:26

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2009.06.10 08:36:16 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Tisztelt modellezők!

2009. június 20.-21.-én az RCOR rendezésében, a snowfox gumi támogatásával megrendezésre kerül az Off-Road Magyar Bajnokság harmadik futama.

Az MB futamain helyszíni nevezési díj 8.000.-Ft /fő/autó. melyből az alábbi kedvezményekkel lehet élni.
Hiánytalanul, pontosan és határidőre leadott internetes nevezés esetén a nevezési díj: 6.000.-Ft/fő/autó, illetve hiánytalanul, pontosan és határidőre leadott internetes nevezés és személyi jeladó használata esetén a nevezési díj: 5.000.-Ft/fő/autó. Hiányosan leadott előzetes nevezés minden esetben helyszíni nevezésnek minősül.

Fontos: érvényes MMSZ kártya és biztosítás nélkül senki sem versenyezhet.

Linkek:
Versenyszabályzat: http://www.rcoffroad.hu/versenyszabalyzat.php
Nevezés: http://www.rcoffroad.hu/versenyek/
Pálya: http://www.rcoffroad.hu/palyak/apaj.php

Szabadedzés: 2009. 06. 14.-én Vasárnap. Kérem betartani a vasárnapot, szombaton nem lesz szabadedzés.
A szabadedzésre kijelölt időpontban és máskor is, a pályabérletesek természetesen használhatják a pályát. Aki nem rendelkezik pálya bérlettel, az miután a helyszínen befizette a versenyre a nevezési díjat, az vasárnap használhatja a pályát. A befizetéséről nyugtát kap, melyet őrizzen meg a verseny időpontjáig, hisz ezzel tudja majd igazolni, hogy ő már rendezte a nevezés díját.

Sajnos a pályán jelenleg derékig ér a víz (egész vasárnap szakadt az eső). Ezért jelenleg sem autózni. sem karbantartási munkákat végezni nem lehet. Polgármesterünk vállalta, hogy aki az info@apaj.hu címen érdeklődik a pálya állapota után, annak felvilágosítást fog nyújtani. Az előrejelzés szerint a héten jó idő lesz, így várhatóan a pálya a hétvégére autózható állapotba fog kerülni.

A szabadedzésre még nem, de az MB futamra egy nagy pálya rendberakást terveztünk. Melynek időpontja egyenlőre, nincs meghatározva.

Jó versenyzést kívánok minden résztvevőnek!

Üdvözlettel:

F_Gyuri

_________________
KépKép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára F_Gyuri 2009.06.28 08:50:16-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.11 20:15:36 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Csak tájékoztatás képen!

Apajon harmadik órája tartó felhőszakadás van. A pályán nem kevés a víz.
Amint új infó van, azt természetesen közzé teszem.


Üdv:

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.13 15:32:19 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sziasztok!
Most kaptam a hírt, hogy néhány ember munkájának, és a Polgármesterünk közbenjárásának köszönhetően, ha holnapig nem esik, akkor a pálya alkalmas a szabadedzésre, tehát holnap lehet menni, gyakorolni.
Annyi kellemetlenség lesz, amiért mindenkinek az elnézését kérem, hogy dél körül érkezik a bobcat, és a célegyenes melletti egyenesből eltávolítja az ugratókat. Erre azért van szükség, mert a pálya baleset veszélyes azokkal a dombokkal. Ez a munka erre a hétre volt betervezve, de az időjárás közbeszólt, és a gép még ma sem tudott felmenni a pályára, mert tönkretette volna azt.
Mindenkinek remek edzést kívánok!
üdv.
F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 15:42:41 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
F_Gyuri írta:
dél körül érkezik a bobcat, és a célegyenes melletti egyenesből eltávolítja az ugratókat. Erre azért van szükség, mert a pálya baleset veszélyes azokkal a dombokkal.
üdv.
F_Gyuri


eljen: eljen: eljen:

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 17:15:34 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.05 07:13:01
Hozzászólások: 533
Tartózkodási hely: Budapest XXI.
Sziasztok versenyzök.
hol voltatok a mai szabadedzésről??? megijedtetek a jó idötől, és inkább strandra mentetek?
elég szellöosen voltunk 4 truggyval és 3 buggyval, és ebböl a csapatbol szinte mindenkinek van pályahasználata. Most hol voltak azok akik reklamáltak a szabadedzés lehetösége miatt???
11 orakor megjött a bobcat. és kb 20 perc mulva már lehetett autozni a pályán pillanatok alatt eltakaritotta az ugratokat.
Kép
Kép
Kép
üdv: Z'

_________________
http://www.youtube.com/user/darusZoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 17:30:18 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Srácok!!!!
HOVA TŰNTETTÉTEK AZ UGRATÓKAT?????????????????????????

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 18:26:01 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Elnézést, nem láttam a pár órával ezelőtti hozzá szólást mikor bejelentették miszerint túl veszélyesek az ugratók.

Természetesen megértem, hogy sokkal egyszerűbb ledózerolni mint változtatni az íveken és megtanulni az ugratókat, vagy esetleg egy hálót felrakni.
A probléma az, hogy így eltűnt a pályának az egyetlen olyan pontja ami NEM BIZTOS.
Ugyanis a pálya többi részén található ugratók teljesítéséhez mindössze csak tövig kell húznunk a gázkart. Ez volt az egyetlen technikás szakasz amelyet még a legjobbak is eltéveszthetnek. Így esélyt adva azon versenyzőknek akik talán nem rendelkeznek csúcs technikával de a nehéz részeken biztosan és gyorsan áttudnak menni.
Mint mindenki én is rengetegszer buktam ott, sőt törtem is össze az autómat.

Arról nem is beszélve, hogy ismét csak visszafelé léptünk.
Míg külföldön egyre technikásabb és keményebb pályákat csinálnak, mi haladunk vissza a kezdetekhez.

No de, nem számít. Bár szerintem, ha már itt tartunk a maradék ugratókat is tüntessük el, és aszfaltozzuk le az egész pályát. Így még biztonságosabb és egyszerűbb lenne.


Üdv. Kapu

UI:

Bedobnék pár linket ha megengeditek, akiket biztos fel kéne hívni, hogy hívják sürgősen a bobcat-et:

http://www.youtube.com/watch?v=Rlg3751l ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PTD9kLB_ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=xl5A0iy8 ... playnext=1

Az utóbbi egyik linken látható, hogy egy hálót raktak föl, hogy az átrepülést megakadályozzák.

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 18:54:19 
Offline
Nitro pancsoló
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.08 20:50:55
Hozzászólások: 174
Tartózkodási hely: Bp
Egyet kell, hogy értsek Kapuéra barátom hozzászólásával.
Annyival egészíteném ki, hogy ha valamelyik terepakadályon való átjutáshoz ( jelen esetben az ugratósor ) nem a nyélgáz a legoptimálisabb és leggyorsabb megoldás, akkor azt már joggal nevezhetjük technikás résznek. Nézetem szerint ez a versenyzők tudását fejleszti és a velük szemben támasztott kihívásokat növeli, tehát a pálya színvonalát emeli.
Csak halkan és zárójelben jegyezném meg, hogy a tavalyi pálya nyitását követően sokan ellenérzésüket fejezték ki a két dupla ugratóval szemben, aztán szép lassan mindenki megszokta a ritmust rajtuk.
Persze mondhatjuk, hogy veszélyes mert az autók könnyen átsodródhatnak a célegyenesbe. Én egyetlen ilyen balesetet sem láttam, persze ettől még történhetett, de ha a célegyenes szélére kifeszítettünk volna tyúkhálót, akkor ez a veszélyforrás megszűnt volna, illetve a rajtok során a mechások sem tudtak volna belépni a pályára.
Egyszóval a magam részéről sajnálatosnak tartom ezt a változtatást, vagy hogy Kapu szavaival éljek „visszalépést”.

Üdv:

_________________
Danoxx74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 19:52:10 
Offline
Kunyeramatyi
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.29 21:29:14
Hozzászólások: 62
Sziasztok!

Az első verenyemen be kell valjam párszor átsodrottam, átugrattam a célegyenesre, de az autó beállitásának modositásával és még 5 liter elpöfögése után már nem fordult elő.

Bár véleményem nem sokat számit, azért elmondom, hogy a pálya egyik legizgalmasabb része volt. És bár amikor teli volt ugratóval azt én is tulzásnak éreztem, ez a 2-es majd 3-as ugrató igen sok izgalmat és kihivást hozott, ám odafigyeléssel abszolválható volt.

Maradok Tisztelettel
Iván


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 20:12:10 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Szia,

Ha megengeditek, én is állást foglalnék, nekem voltak gondjaim azzal a
pályarészlettel. Azt is hozzáteszem, hogy nem konfrontálódni szeretnék, főleg
azért nem, mert sokan kiválló sporttársaim azok közül, akik az előző átalakítást
megcsinálták.:

Az első alapvetően elvi. Vagyis – én úgy gondolom - érdemes lett volna
a tagságot megkérdezni, hogy ilyen méretű/stílusú pályaátalakítást szeretne-e,
különösen, hogy a régi pályát szerettük.
Én a magam részéről szívesen elmondtam volna a véleményemet.

Amellett, hogy díjaztam, hogy egyesek rengeteget dolgoztak
rajta, amikor a legutóbbi szintre változtattuk a pályát, azok akik az előző átalakítást
végezték ezúttal látványosan az árnyékban ültek. Holott látható volt, hogy az eredeti 7
ugrós pálya látványosan használhatatlan volt. Senkit (!) nem láttam, aki megugrotta
volna. A “láttam olyat, aki látta” nem számít mérvadónak. Ezen a pályán
üzemszerűen kellett volna valamennyi autótípusnak sikeresen, biztonságosan ugrania.

De akkor a gyakorlati bajaim:
- Ez a pályaszakasz a legnépesebb, buggy (!) mezőnynek gyakorlatilag
egy az egyben a totál lutri kategória. (Amikor spiccre van járatva a pálya, még
meg-meg ugorható, de akkor is nagy a lutri factor.)
Miért lutri, és miért gáz a lutri:
1. Lutri, mert a pálya itt nagyon keskeny, és az ugró a nap végére szarrá megy. Sok autó kis helyen nagyon gyorsít majd érkezik, így total szétmegy a két
tenyéreni pálya. Az ugrás így már tudatosan nem menedzselhető buggyval.
(Érts, hiába vezetsz ügyesen, még egy tök egyenes
nekifutás után is késbe vagy arcállásba érkezik az autó. A buggy kerék eleve
kicsi, a nekifutás és az elugrás is nehezebb, de a kis tömege miatt a
tehetetlensége is alacsonyabb, nincs lehetőség végtelen mértékben gáz-fék
játékkal rendbe tenni a levegőben az autót. (Szó szerint értsd. Nyélgázon
is volt, hogy pofáraesett az autó.(Lehet, hogy csak én nem tudok vezetni/setup-olni, de “n” ilyen esésem volt.)) Arról nem beszélve, hogy
mivel a pálya keskeny, és az ugrót semi nem támasztja oldalról, valóban
kupac lett ott a végére, nem ugró. Vagyis maradt 35cm, amin egy buggy
kb vízszintesen el tudna ugrani.

Aztán mivel van max 5 méter, és az érkező pozícvióban is kilyukadt a pálya, így
már esély nincs összeszedni a következő dupla-szimpla megugrására.
(Hozzáteszem, elismerem, ha kétszer ilyen széles lenne ezen a szakaszon a
pálya, lenne hely nekifutni, érkezni, és tükör sima lenne a pálya
az indulási ponton, mint az általad belinkelt videókon, akkor jó móka lenne. )
(Egy truggys idényben tapasztaltam, hogy milyen égbekiáltó különbség van lyukas
pályán a két kategória között. Így őszintén azt gondolom, hogy a buggys
nehézségeket nem ismertétek.)

Azt is hozzáteszem, próbálkoztunk buggyval is megoldani, többféleképpen
Megugrani azt a szakasz. Ha kicsit a szélén próbáltuk ugrani, már ferdén ugrott el az
autó. Ha ki is gépészkedtük, innen már nem volt hely egyenesbe tenni az autót. Én
egyébként sodródtam át a célegyenesbe, és én is kerültem ki átsodródott versenyzőt.
(Olyat, aki egyébként tapasztalt, gyors versenyző.) Hozzáteszem, megnéztem a
truggy/monster mezőnyt is. Ott is igen kevés ugrotta meg az ugrókat tervezetten, nem
pedig bukdácsolva, és nem azért, mert a pilóták ügyetlenek voltak.

2. A sok perec valóban eszi az autókat (lásd legutóbbi RCOR futamon
az első négy helyen futó autóból kettő kiesett (ott), és a végül befutó első kettő szárny nélkül ért be…mert mind a kettő letörött!)

3. A pályának arra szakaszára rengeteg segítő kell. Ez egyrészt gáz, mert
akik nem versenyre mennek, csak játszani, (főleg kezdők) segítők nélkül
egypercenkét szívnak a háton fekvő autóval.

3. A nagy “segítő függés” miatt a verseny egy alvó, vagy éber segítőn, egy szerencsés/szerencsétlen ugráson múlhat a győzelem, nem a pilótán.

4. Pénz, avagy a “tehetős, kevésbé tehetős” versenyző esete:
A buggyk az első duplát is éppen ugrották. Ha valakinek
márkás, alul is bivaly motorja volt, jelentős előnyhöz jutott. Ha volt pénze
új gumira, még több előnye volt. Mentem közepesen használt gumival a pályán.
Buggyval fokozot szopás volt. Azt gondolom, hogy a kevésbé tehetős
versenyzőknek még nagyobb hátránya lesz így.

Szerintem a vissza-alakítással több ember számára lett/maradt szerethető/használható
a pálya.

Cső!

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.14 23:24:47 
Offline
RC mániákus
Avatar

Csatlakozott: 2005.02.17 14:44:32
Hozzászólások: 954
Tartózkodási hely: XXII-kerület
Üdvözletem.

Engedd meg, hogy reagáljak az általad felhozottakra.

Az átalakításokról még 2008 évvégén tájékoztattuk az RCOR vezetőségét. Ha jól emlékszem még a közgyűlésen is volt róla szó. Abban teljesen igazad van, hogy nem jártunk körbe végig kérdezni az embereket de mivel a tavalyi munkákkal megvoltatok elégedve úgy gondoltuk ez is tetszeni fog.

A hetes ugrató sort még az elkészülte napján kipróbáltuk. Mivel az ívek még nem voltak meg, max. ha 2-szer sikerült beugrani. De ezeken sajnos már nem maradt elég időnk finomítani.
Úgy gondoltuk, hogy még az edzés napjának reggelén bejezzük de sajnos ehhez nem tudtunk elég korán érkezni.
Mikor te is kipróbáltad, már többen jelezték, hogy csinálni kellene vele valamit. Meg is beszéltük, hogy még az nap délután megcsináljuk a jumpokat.
De mire észbe kaptunk már megkezdődött bontás. Ezért nem mentünk oda segíteni.
Mivel még nézni is rossz volt, hogy még a kiteljesedésük előtt véget értek.

Megértjük, hogy ha például a buggy-soknak ez ami volt, nem jó.
Csak úgy véljük sokkal célravezetőbb lett volna rászánnunk pár percet, hogy át beszéljük mit is lehetne vele kezdeni. Biztosan megtudtuk volna oldani valahogy.
Ugyanis a csapat, a csapatunk célja az volt, hogy egyre nagyobb kihívás legyen végig jutni, ezzel is fejlesztve mind mások mind a magunk tudását.

A hozzászólásainkkal nem akartuk senki vezetési tudását vagy hozzáértését kétségbe vonni.
Csak arra szeretnénk célozni, ha valami nem működik ne bontsuk le rögtön hanem próbáljunk meg alakítani rajta, és létrehozni valami jobbat. Mert így az a baj, hogy a végére megint egy sima földes pályán fogunk autókázni, amin úgy érzem már túlléptünk.

Üdv. Kapuera

_________________
Kép
Design by www.rcpaint.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15 07:34:48 
Offline
Nitrofüggõ

Csatlakozott: 2005.11.07 21:38:22
Hozzászólások: 377
Hi,

Kapuera írta:
A hetes ugrató sort még az elkészülte napján kipróbáltuk. Mivel az ívek még nem voltak meg, max. ha 2-szer sikerült beugrani. De ezeken sajnos már nem maradt elég időnk finomítani.
Megértjük, hogy ha például a buggy-soknak ez ami volt, nem jó.
Csak úgy véljük sokkal célravezetőbb lett volna rászánnunk pár percet, hogy át beszéljük mit is lehetne vele kezdeni. Biztosan megtudtuk volna oldani valahogy.


Kapu,

Ugyanerre a pár perc átbeszelésre lett volna szükség, hogy
elmondhassák azok az emberek is a véleményüket, akiknek az
álláspontjuk, hogy nem a pálya legkeskenyebb pontjára kell 7(!) olyan ugrót
összedobni, aminek magas a gondozás igénye, és alacsony
a biztonsági szintje.

Kapuera írta:

Ugyanis a csapat, a csapatunk célja az volt, hogy egyre nagyobb kihívás legyen végig jutni.


Nem pikírt akarok lenni, de ez végülis sikerült. Egyre nagyobb kihívás
volt végigjutni.

Kapuera írta:
Mert így az a baj, hogy a végére megint egy sima földes pályán fogunk autókázni, amin úgy érzem már túlléptünk.


Kapu, teljesen igazad van, egyetértek. Nekem nem a fejlődéssel van bajom.
Én is szeretem a technikás pályákat. Csak - javaslom - próbáljuk meg több
átgondolással legközelebb.

De, hogy konkrét legyek. Javaslat, további pályamódosításokhoz.

1. Legyen szélesebb körben felmérve az igény és a lehetőség.
(Legyen ott minden kategóriából több versenyző, ne csak, vagy túlnyomórészt
egy, vagy két (de szerkezetileg közel azonos) kategória képviselői.

2. Az átalakítás olyan helyen és formában történjen, ahol arra a pálya
alapvetően alkalmas. Legyen az új szekció a pálya szerves, integráns része.
Az apaji pálya tervezésekor oda szerintem nem terveztek ugratót, mert
akkor lényegesen szélesebbre alakították volna.
(Az apaji pálya egyébként egy klaszikus, nyitott European Style pálya.
Amit te keresen, az az amerikai típusú 3D-s pályák.
Az is nagyszerű, de azokat egész más módon tervezik, építik.
Egyikből a másikba átmenni nem egyszerű.)

3. Az átalakítás ne vonjon maga után extra gondozást.
Az RCOR pálya így is az egyik legnagyobb pálya az országban.
Karbantartani hatalmas pénz/meló. És ezen a pályán
nem csak a versenyek előtti, tuti, felkészített állapotában kell tudni menni
minden kategóriának, hanem bármelyik hétvégén.

Az ugrók extra karbantartási feladat. Nemcsak itt, mindenhol.
Szerintem akkor érdemes extra karbantartás igényű
szakaszokat hozzátenni a pályához, ha a pálya gondozása magas szinten,
rendszeresen megoldott.

Addig, amíg egy elhasználódás elveszi az ember kedvét a pályától, nincs értelme tovább nehezíteni.

Ha ezeket figyelem bevesszük, szerintem minden fejlesztés széles
körben támogatott lesz.

Áron

_________________
TALMAAAAAAAAA!!!!!!!!! :):):)

HoBao Hyper 9 - Novarossi Toro Nero 21T
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.15 09:48:50 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
„OFF”

Sziasztok!

Ugyan nem a topik témája, de reagálnék én is a történtekre.
A bontás az én agyam szüleménye volt, és az indoklást is megkaptátok, „balesetveszélyes”. Úgy gondoltam nem kell magyarázni, de látom, hogy ezt az állításomat Kapu és danoxx74 nem igazán úgy értelmezte, ahogy gondoltam.
A balesetveszélyest, én nem a modellek szemszögéből, hanem a borogató emberek nézőpontjából vizsgáltam. Ugyanis a modellek bármennyire is összetörnek, azok javíthatóak, ellenben a személyi sérülést, mely nem minden esetben múlik el magától, illetve lehet maradandó is. Ennyit egy ugrató, egy technikai elem sem ér. Ezt ti is nagyon jól tudtátok, hiszen a hármas ugratónál lévő segítői posztot, láthatóan ti is gondosan kerültétek.
Az utolsó versenyen a hármas ugratónál voltam borogató a monster döntőben. De az összes futamban elmondható, hogy itt van messze a legtöbb borulás. A problémát ott láttam, hogy mikor a hármas ugratóban, vagy előtte a kettes után borogattam, akkor kétszer is majdnem fejbe talált egy revo, amely a kérdéses egyenes utáni visszafordító utáni ugratót kicsit nagyobb gázon teljesítette. Volt olyan, hogy nem a gáz volt sok csak egyszerűen az irányt rontotta el. Ilyenkor ha éppen háttal álltam mert borítottam a hármasban valakit, akkor szépen a lábamat kaszálta el. Nos, ez bármilyen szemszögből is nézve fokozott baleset veszélyt jelent, ha tetszik , ha nem. Erre a problémára a danoxx74 által említett csirkeháló sem jelentett volna megoldást.
A pálya hátsó részén a két egymás utáni kettős ugrató is rejt hasonló veszélyeket, az utolsó versenyen egyik sporttársunknak, mikor neki ment az egyik járgány, el is tört a lábujja. A múlt héten nem kevés időm és energiám ment rá biztosításának ügyintézéséhez.
Úgy, hogy kérem ebből a szemszögből is mérlegeljétek a helyzetet. Nem szeretném, ha bárki is sérülést szenvedne versenyeinken.
A hozzászólásokat kicsit szomorúan olvastam, mert egy kis cinizmust is kiéreztem belőle. Bármennyire hihetetlen, amit teszünk, azt mind értetek mind a modellezőkért tesszük. Úgy gondolom a pályánk európai szinten is megállja az összehasonlítást bármelyik pályával.
Nagyon szívesen átadjuk a pálya üzemeltetésének feladatát olyan sporttársainknak, akik ezt vállalnák és lelkiismeretesen végeznék is. Kértétek az ugratókat. Egy feltétel szabtunk, hogy azok karbantartását folyamatosan elvégzitek. Nem kis költséggel és utána járással oda vitettük a rengeteg földet, béreltünk bobcat-et és döngölőt, az ugratókat el is készítettétek, de a folyamatos karbantartás az elmaradt. Írtátok, hogy csirkeháló kellett volna oda. Senki nem mondta, hogy nem rakhattok oda hálót. Na de, nem ezért lett elbontva az ugrató sor, hanem a fent leírtak miatt.
Áron írásával maximálisan egyetértek és köszönöm neki. Technikai oldalról sosem kérdőjeleztem meg kívánságaitokat, ahogy ezt most sem teszem, de kérem, lássátok be ez így nem volt jó, jövőbe mutató fejlesztés.
Ha panaszkodni kell, azt mi is tudnánk, higgyétek el. Az utolsó versenyen is elmondtam, hogy nagyon- nagyon meg köszönjük, ha valaki segít a rendezvény utáni összepakolásban, de azt szokás szerint senki sem tette meg. Nem is kell, hisz úgy gondolja mindenki fizetett a rendezvényen való részvételért, és ez jár neki. Nos, az néhány ember, aki ötödik éve végzi ezt a munkát, kezd besokallni. Mindannyian társadalmi munkában végezzük ezt a tevékenységet. A nevezési díjakból, tag és pályahasználati díjakból, még a fele sem folyik be annak az összegnek, amibe a pálya üzemeltetése kerül. A hiányzó részt támogatók és bemutatók segítségével teremtjük elő, mely szintén nem kevés munkát és idő ráfordítást igényel. Úgy, hogy mikor versenyezni jöttök hozzánk, gondoljatok arra is, hogy az egyesület legalább annyit hozzátesz a nevezési díjatokhoz, mint amennyit befizettek. Továbbá adjuk a megszámlálhatatlan órát is melyet a szabadidőnk rovására áldozunk fel.
Lehet, hogy kicsit panaszkodósra sikerült írásom, de higgyétek el, én még versenyen kívül soha egy métert sem autóztam egyik pályánkon sem, mert mikor ott voltam csak a munka jutott.
Még nem hoztam meg a végleges döntést, de nagyon hajlok arra, hogy az idei év végén befejezem a közhasznú tevékenységemet, ennyi elég volt. Vigye valaki(k) más tovább, én is inkább modellezni szeretnék.
Üdv:

F_Gyuri



Ezután szóljon a topik a Magyar Bajnokság 3. futamáról. „ON”

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.17 07:18:32 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sziasztok!

A mai nap lejár az on-line nevezési lehetőség!
A pályán, egész héten, minden nap folyamatosan dolgoznak, remélhetően elégedettek lesztek az eredménnyel.

Üdv:

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.18 18:36:12 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Sziasztok!

Elkészítettem a csoportbeosztásokat és az időtáblát.

A sorrend kialakítását a bajnokság jelenlegi állása alapján végeztem.
Figyelembe vettem a kéréseket, hogy ki kitől szeretne külön csoportba kerülni. Gondosan figyeltem arra, hogy mindenkinek minimum egy órája legyen felkészülni a következő futamára.

A hiányosan leadott nevezési információk miatt, sajnos nem minden versenyzőnek tudunk kedvezményt nyújtani a nevezési díjból:

Buggy:
Kozma Péter – klub nincs megadva
Kiss Attila - klub nincs megadva, rajtszám téves (javítottam) neve egyszer Kiss Attila, máskor kiss Attila.
Takács András - klub nincs megadva
Kiss-Orbán László – rajtszán nincs megadva (pótoltam)
Bencsics László - klub nincs megadva
Klein Dániel - rajtszán nincs megadva (pótoltam)
Kis Péter – MMSZ ???

Truggy:
Eszenyi András - klub nincs megadva
Svajda Attila – tartalék frekvencia nincs megadva
Gyurics Tamás - rajtszán nincs megadva (pótoltam)
Lakatos Balázs - rajtszán nincs megadva (pótoltam)
Pataki Zoltán - MMSZ ???

Junior:
Bencsics László - klub nincs megadva
Pálla Balázs – Ő még nem versenyzett neki jogosan hiányzik a rajtszáma
Rezes Bálint - rajtszán nincs megadva
Kiss-Orbán Kristóf - rajtszán nincs megadva, MMSZ ???

Hogy jó hír is legyen, a Junior kategóriának nem kell nevezési díjat fizetnie, az RCOR ezzel és a felnőttekével, azonos díjakkal támogatja az ifjúságot.

Segítőknek 14 éves kor alatt senki nem állhat be, ezért a junior kategóriát önkéntes segítőkkel fogjuk megoldani. Kérek minden modellezőt segítse azzal a fiatalokat, hogy beáll borogatni a futamaikon. A monsteresek nem az utánuk lévő Junior futamokon borogatnak, hanem közvetlen a fiatalok után.

A pálya mellett mind két napon büfé lesz. A vasárnapi napon meleg étel is vásárolható, pásztortarhonya formájában.

Mivel sokan hívtak és írtak is. Külön felhívnám mindenki figyelmét, hogy a pályán pénteken autózás nincs. A szabadedzés vasárnap volt. Szombat reggel 7 órától lehet használni a pályát.

A pálya jelenleg tükör simaságú, egyetlen gödör vagy pukli sincs rajta. A héten minden nap dolgoztak rajta.
Az időmérő futamok után a döngölős újra végig fog menni a pályán amennyiben az időjárás nem gátolja meg benne.

Kérem, hogy amennyiben hibát véltek felfedezni a csoportbeosztásban, vagy az időtáblában azt jelezzétek.

Mindenkinek hangulatos, remek versenyzést kívánok!

F_Gyuri
RCOR

Kép

Kép

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.18 21:17:17 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.02.25 17:40:59
Hozzászólások: 58
klub nincs megadva????? :roll:

Biztosan hallottál már olyan mmsz kártyáról hogy "mmsz közvetlen" tagság.
nem tudtam hogy ez is egy klub

Üdv, Bendzsó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.18 21:43:57 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Szia! (neked is!)

Igen hallottam, holott a létjogosultságát többen megkérdőjelezik. Mi elfogadjuk, de akkor be kell írni, hogy közvetlen, vagy azt, hogy nincs. És máris nem keresi szerencsétlen szervező, hogy milyen klubbot írjon a neved mellé az MMSZ jelentésbe.
Mint MB szervező ügye te is tudod, hogy az MMSZ felé küldendő versenyjelentésbe ezt az adatot szerepeltetni kell a versenyző neve mellett.

"Nem tudtam", hogy könnyebb reklamálni, mint nevezéskor az összes rubrikát helyesen kitölteni.

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.19 07:01:25 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.02.25 17:40:59
Hozzászólások: 58
Szia

Jó, hagyjuk ezt. Amit üresen hagyok számomra úgy értelmezhető hogy NINCS. Tehát én tökéletesen töltöttem ki a nevezésemet hiszen mivel nincs klubom így üresen hagytam.
Ha erről szól kapaszkodjunk a szabályokba: ÜRESEN VAN HAGYVA TEHÁT NINCS!!

Igen én is voltam MB szervező, meg is ragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem ki az aki nálam többet fizetett azért mert nem írta be a klubját??

Akkor ezt követve a DSM frekvenciákat használóknál második frekihez be kell írjuk, hogy NEM SZÜKSÉGES! :-D

Én ezzel csak azt szeretném éreztetni Gyuri, hogy már megint olyan dologba kötöttünk bele ami tű a szénakazalba.

Üdv, Bendzsó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.19 07:25:32 
Offline
RCOR Elnök
Avatar

Csatlakozott: 2004.03.28 19:44:48
Hozzászólások: 4838
Tartózkodási hely: Vác Tel: 30/9501-836
Ha a pénz miatt aggódsz, akkor semmi okod rá, neked nem kell többet fizetned, nehogy azt hidd, hogy a pénzed kell. Sőt ha kéred akár ingyen is versenyezhetsz, és mi húzzunk el melegebb éghajlatra.

No de nem baj hozzászoktam, ha hibáztok, akkor én vagyok a szőrszálhasogató. Biztosan nagyon nehéz egy felnőtt embernek kitölteni minden rovatot.

Azt nem tudom, hogy ilyen esetben, hogy különbözteted meg azokat, akik közvetlen tagok az MMSZ-nél, azoktól, akik elfelejtették beírni klubot.

A versenyek összehasonlításába ne menjünk bele, annak nem szokott jó vége lenni.

bendzso írta:
Szia

Jó, hagyjuk ezt. Amit üresen hagyok számomra úgy értelmezhető hogy NINCS. Tehát én tökéletesen töltöttem ki a nevezésemet hiszen mivel nincs klubom így üresen hagytam.
Ha erről szól kapaszkodjunk a szabályokba: ÜRESEN VAN HAGYVA TEHÁT NINCS!!


Lehet, hogy te úgy értelmezted, de ezt a táblázatot nekünk kell most értelmezni, és innen nehéz eldönteni, hogy te hogyan értelmezted.
Ha a szabályokba akarsz kapaszkodni tedd azt, de akkor nem értem miért is ragadtál billentyűzetet



Köszönöm, hogy megkönnyíted a munkámat.

Üdvözlettel:

F_Gyuri

_________________
KépKép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.19 08:02:24 
Offline
Egyhelyben pöfögõ

Csatlakozott: 2007.02.25 17:40:59
Hozzászólások: 58
Én kapaszkodom a szabályokba?? Kezdem azt hinni, hogy te másik fórum írásokra válaszolgatsz.

De tényleg hagyjuk ezt. Egyáltalán nem személyeskedem, nem szeretném ha ezt éreznéd. egyáltalán nem stílusom.

Inkább reménykedjünk a jó időben. És jó versenyzést kívánok neked is és mindenkinek.

Üdv, Bendzsó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 29 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség